От УЕФА обявиха защо голът на Мбапе срещу Испания е редовен

0
засада

Голът на Килиан Мбапе във финала на Лигата на нациите е зачетен заради рядко правило. То обаче най-вероятно ще отпадне, съобщи директорът на комисията по съдийството към УЕФА Роберто Розети.

Казусът е бил обсъден и ще се търси начин за неговата промяна.

В 80-ата минута на мача между Франция и Испания Мбапе реализира за 2:1. Мнозина тогава и след мача проплакаха, че нападателят е в положение на засада при паса към него.

По време на пътя на топката към нападателя обаче защитникът на испанците Ерик Гарсия се протегна и докосна кълбото, но не успя да го спре и то все пак стигна до Мбапе.

Заради това докосване на Гарсия обаче всичко това вече се разглежда като две отделни ситуации: първата е от момента на подаване до играта на Гарсия с топката, а втората е от докосването на защитника до стигането на кълбото при нападателя.

Правилото е от около 8 години, но много рядко е влизало в практика.


Видяно 11 пъти
Асен Красимиров

Асен Красимиров

Асен Красимиров е спортен редактор и анализатор с богат опит. Завършва образованието си в София, след което започва своята кариера в едни от водещите спортни медии у нас.
Коментирай

Няма коментари.